Ervaringen en getuigenissen van christenen 'Is geloof in de Bijbel hetzelfde als geloof in God?'

07 oktober 2020

De hoofdpersoon, een vrome gelovige, verlangt naar de komst van de Heer. Later ontdekt ze op Facebook dat De Kerk van Almachtige God getuigt dat de Heer Jezus is teruggekeerd. Ze wil er meer van weten, maar omdat haar dominee zegt dat wat De Kerk van Almachtige God preekt verder gaat dan de Bijbel en alles wat afwijkt van de Bijbel ketterij is, aarzelt ze en durft ze het niet te onderzoeken. Nadat ze heeft gebeden, beseft ze dat de komst van de Heer geen kleinigheid is en dat ze niet zomaar de massa kan volgen. Dan bezoekt ze de website van De Kerk van Almachtige God om het zelf te zien en daar vindt ze veel verschillende video’s die getuigen van God. De boodschap over de waarheid van de Kerk is praktisch en verlichtend en lost onduidelijkheden en moeilijkheden op die ze al jaren heeft. Ook ontdekt ze door deze video’s dat God de Heer van de schepping is en het volste recht heeft om in Zijn werk verder te gaan dan de Bijbel. Ze beseft dat geloof in de Bijbel niet hetzelfde is als geloof in God. Haar onderzoek overtuigt haar ervan dat Almachtige God de teruggekeerde Heer Jezus is en dus aanvaardt ze Gods werk van de laatste dagen en treedt ze in de voetsporen van het Lam.

【Sommige bijbelteksten zijn ontleend aan de Nieuwe Bijbelvertaling © 2004/2007 Nederlands Bijbelgenootschap. www.debijbel.nl

Meer bekijken

Rampen zoals oorlogen en pandemieën komen vaak voor over de hele wereld. Hoe kunnen we de terugkeer van de Heer verwelkomen en Gods bescherming krijgen tijdens rampen? Neem deel aan onze gebedsbijeenkomst om de weg te vinden.

Delen

Annuleren