Ervaringen en getuigenissen 'Alleen wijze maagdenkunnen de Heer verwelkomen'

07 oktober 2022

Samen met haar familie gelooft de hoofdpersoon al sinds ze klein was in God en wacht ze op de wederkomst van de Heer. Op een dag getuigt een kerkvriendin van haar ervan dat de Heer Jezus al is wedergekomen en dat Hij waarheden uitdrukt om het werk van het oordelen en reinigen van de mensheid te doen. Ze wil het onderzoeken, maar dan herinnert ze zich dat de priester altijd zei dat er in de laatste dagen valse christussen zullen komen om de mensen te misleiden, dus wijst ze haar vriendin af. Maar door de communicaties van haar vriendin, haar man en haar schoonmoeder beseft ze dat ze haar eigen glazen ingooit als ze uit angst voor misleiding al het nieuws over de komst van de Heer als vals bestempelt, waardoor ze waarschijnlijk de wederkomst van de Heer ook veroordeelt. Daarom besluit ze op onderzoek uit te gaan en meer erover te weten te komen. Door de woorden van Almachtige God te lezen, bijeenkomsten bij te wonen en naar communicaties te luisteren, leert ze het principe om de ware Christus te onderscheiden van de valse christussen, erkent ze dat Almachtige God de wedergekeerde Heer Jezus is en aanvaardt ze met vreugde Almachtige Gods werk van de laatste dagen.

Meer bekijken

Rampen zoals oorlogen en pandemieën komen vaak voor over de hele wereld. Hoe kunnen we de terugkeer van de Heer verwelkomen en Gods bescherming krijgen tijdens rampen? Neem deel aan onze gebedsbijeenkomst om de weg te vinden.

Geef een reactie

Delen

Annuleren