Ervaringen en getuigenissen van christenen 'Een onuitwisbaar besluit'

04 oktober 2022

Als ze slechts 15 jaar oud is, maakt de hoofdpersoon een familiedrama mee. In haar wanhoop aanvaardt ze het evangelie van de Heer Jezus en Zijn liefde ontroert haar. Ze besluit zich aan Hem te wijden. Maar haar moeder wil heel graag dat ze gaat studeren, succesvol wordt en een goede toekomst heeft. Vervolgens aanvaardt ze het werk van Almachtige God van de laatste dagen en als ze God de waarheid in de laatste dagen ziet uitdrukken om de mensen te reinigen en te redden, is ze nog meer bereid God te dienen en het juiste pad in het leven te volgen op zoek naar de waarheid. Ze ontvangt een toelatingsbrief van een topuniversiteit, maar wil stoppen met haar studie om zich voor God in te zetten. Haar moeder is fel gekant tegen haar besluit en brengt de familie op de been om het uit haar hoofd te praten. Haar moeder zegt zelfs dat ze niets meer met haar te maken wil hebben als zij in God blijft geloven. Welk pad zal ze uiteindelijk kiezen, met aan de ene kant het pad van in God geloven en Hem volgen, en aan de andere kant haar moeder die haar heeft grootgebracht.

【Sommige bijbelteksten zijn ontleend aan de Nieuwe Bijbelvertaling © 2004/2007 Nederlands Bijbelgenootschap. www.debijbel.nl

Meer bekijken

Rampen zoals oorlogen en pandemieën komen vaak voor over de hele wereld. Hoe kunnen we de terugkeer van de Heer verwelkomen en Gods bescherming krijgen tijdens rampen? Neem deel aan onze gebedsbijeenkomst om de weg te vinden.

Geef een reactie

Delen

Annuleren