Christelijke film ‘Ontwaken uit de droom’ (Nederlandse ondertiteling)

12 maart 2019

Yu Fan is zoals zoveel anderen die in de Heer Jezus geloven. Ze denkt dat de Heer Jezus door Zijn kruisiging de mensheid alle zonden vergaf, dat zij rechtvaardigheid door haar geloof heeft verkregen, en dat ze zolang ze alles opgeeft en hard voor de Heer werkt zeker het koninkrijk zal mogen betreden wanneer de Heer Jezus terugkeert. Haar medewerkers hebben echter twijfels: wij zijn vergeven door het geloof in de Heer, en wij kunnen offers brengen en ons met hart en ziel voor de Heer inzetten, maar we begaan vaak zonden en verzetten ons tegen de Heer. Kunnen we zo echt toegang krijgen tot het koninkrijk? Nadat Yu Fan uiteindelijk heeft gecommuniceerd en gediscussieerd met getuigen van De Kerk van Almachtige God, heeft ze inzicht verworven in de mysteriën van de komst van de Heer en het binnengaan van het koninkrijk, en ze is eindelijk uit haar droom ontwaakt …

Een deel van het materiaal uit deze video is afkomstig van:

NASA

ESO/J. Emerson/VISTA.

ESO/S. Brunier

ESO/VISTA/S. Guisard (www.eso.org/~sguisard)

Pigment Ajans - Visual Effects

Sommige bijbelteksten zijn ontleend aan de Nieuwe Bijbelvertaling © 2004/2007 Nederlands Bijbelgenootschap. www.debijbel.nl

Meer bekijken

Rampen zoals oorlogen en pandemieën komen vaak voor over de hele wereld. Hoe kunnen we de terugkeer van de Heer verwelkomen en Gods bescherming krijgen tijdens rampen? Neem deel aan onze gebedsbijeenkomst om de weg te vinden.

Geef een reactie

Delen

Annuleren