Christelijke film ‘Verbreek de betovering’ (Trailer)

11 februari 2019

Fu Jinhua is ouderling in een huiskerk in China. Ze gelooft al een aantal jaren in de Heer en heeft altijd gedacht dat de Bijbel door God werd geïnspireerd, dat alle woorden in de Bijbel de woorden van God zijn en dat ze alleen in de Heer hoeft te geloven en de Bijbel trouw hoeft te zijn, en dat wanneer de Heer op een wolk op aarde neerdaalt ze in het hemelse koninkrijk zal worden opgenomen. Haar collega’s brengen haar echter aan het twijfelen. De vier bloedmanen zijn verschenen en de profetieën van de komst van de Heer zijn vervuld. Het lijkt dan ook logisch dat de Heer reeds is teruggekeerd, dus waarom hebben we Hem dan niet verwelkomd toen Hij op een wolk neerdaalde? … Na enig nadenken besluit Fu Jinhua onderzoek te doen naar het werk van Almachtige God in de laatste dagen. Door communicatie en discussies met getuigen van De Kerk van Almachtige God ziet Fu Jinhua eindelijk duidelijk welk pad leidt naar het hemelse koninkrijk en bevrijdt zij zich van de ‘betovering’ die haar jaren in zijn greep heeft gehouden. Ze aanvaardt het werk van Almachtige God van de laatste dagen, wordt voor de troon van God gebracht en woont het huwelijksfeest van het Lam bij.

Een deel van het materiaal uit deze video is afkomstig van:

Sommige bijbelteksten zijn ontleend aan de Nieuwe Bijbelvertaling © 2004/2007 Nederlands Bijbelgenootschap. www.debijbel.nl

Meer bekijken

Rampen zoals oorlogen en pandemieën komen vaak voor over de hele wereld. Hoe kunnen we de terugkeer van de Heer verwelkomen en Gods bescherming krijgen tijdens rampen? Neem deel aan onze gebedsbijeenkomst om de weg te vinden.

Delen

Annuleren