Prekenreeks: Streven naar het ware geloof | Is het waar dat Gods werk en woorden allemaal in de Bijbel staan?

02 april 2022

De Redder Almachtige God is verschenen en werkt in de laatste dagen. Hij heeft miljoenen woorden uitgedrukt. ‘Het Woord verschijnt in het vlees’, een verzameling van Zijn woorden, is online beschikbaar. Het boek heeft niet alleen de religieuze wereld, maar de hele wereld wakker geschud. Veel mensen die snakken naar de waarheid hebben gezien dat Almachtige Gods woorden de waarheid en Gods stem zijn. Ze hebben Hem herkend als de teruggekeerde Heer Jezus en zijn voor Gods troon gekomen. Maar terwijl velen in de religieuze wereld erkennen dat Almachtige Gods woorden de waarheid zijn, dat ze krachtig en gezaghebbend zijn, blijven ze volhouden dat Gods werk en woorden allemaal in de Bijbel staan en zich niet buiten de Bijbel kunnen bevinden. Omdat ze denken dat Almachtige Gods werk en woorden verder gaan dan de Bijbel, verloochenen en veroordelen ze het. Bijgevolg missen ze hun kans om de Heer te verwelkomen voor de rampen en bezwijken ze aan de rampen. Dus wat is er mis met het idee dat Gods werk en woorden allemaal in de Bijbel staan en zich niet buiten de Bijbel kunnen bevinden? Deze aflevering helpt je om de waarheid te zoeken, te leren over het hele verhaal van de Bijbel en het antwoord te vinden.

De Kerk van Almachtige God: https://nl.godfootsteps.org/

Evangelie van de komst van het Koninkrijk: https://nl.kingdomsalvation.org/

【Sommige bijbelteksten zijn ontleend aan de Nieuwe Bijbelvertaling © 2004/2007 Nederlands Bijbelgenootschap. www.debijbel.nl

Meer bekijken

Rampen zoals oorlogen en pandemieën komen vaak voor over de hele wereld. Hoe kunnen we de terugkeer van de Heer verwelkomen en Gods bescherming krijgen tijdens rampen? Neem deel aan onze gebedsbijeenkomst om de weg te vinden.

Delen

Annuleren