Christelijke film ‘De zon gaat nooit onder voor integriteit’ | Een getuigenis van een christen over het zijn van een eerlijk mens (Nederlandse ondertiteling)

23 juni 2019

Wang Xinyu en haar man hebben een kledingwinkel, en hoewel ze hun zaak aanvankelijk integer en gewetensvol proberen te drijven, verdienen ze niet veel geld en is hun leven erg zwaar. Maar als ze zien hoe anderen die met leugens en bedrog zakendoen auto’s en huizen kopen en een luxe leven leiden, besluiten ze dat ze niet willen achterblijven. Op advies van hun beroepsgenoten volgen ze de maatschappelijke trend en beginnen ze zaken te doen met behulp van leugens en bedrog. Hoewel ze wat geld verdienen, hebben ze enkele jaren later vaak last van hun geweten en voelen ze een leegte in hun hart. Dan aanvaarden ze Gods evangelie en lezen ze Gods woorden, waardoor ze ontdekken dat God van eerlijke mensen houdt en bedriegers veracht, en leren dat eerlijke mensen Gods zegeningen ontvangen. Ze zien echter ook het kwaad en de duisternis in de wereld en vrezen dat ze geen geld kunnen verdienen als ze integer zakendoen, en zelfs geld zouden kunnen verliezen. Maar als ze leugens en listen blijven gebruiken om klanten te bedriegen, weten ze dat God ze daarvoor zal verachten… Na meerdere worstelingen en mislukkingen besluiten ze ten slotte om eerlijke mensen te zijn, in overeenstemming met de woorden van God, en tot hun verbazing ontvangen ze Gods zegeningen. Niet alleen bloeien hun zaken, maar ze genieten ook van de rust en zekerheid van eerlijke mensen.

Een deel van het materiaal uit deze video is afkomstig van:

https://www.stockfootage.com

Meer bekijken

Rampen zoals oorlogen en pandemieën komen vaak voor over de hele wereld. Hoe kunnen we de terugkeer van de Heer verwelkomen en Gods bescherming krijgen tijdens rampen? Neem deel aan onze gebedsbijeenkomst om de weg te vinden.

Geef een reactie

Delen

Annuleren