Christelijke film ‘Het moment van verandering’ (Nederlandse ondertiteling)

24 april 2019

Su Mingyue is een prediker van een christelijke huiskerk op het vasteland van China. Ze heeft altijd gedacht dat het geloof in God alleen genoeg is om rechtvaardig te worden genoemd en door genade te worden verlost. Hoewel we nog altijd voortdurend zondigen, zijn onze zonden vergeven door de Heer. Ons beeld zal onmiddellijk worden veranderd en heilig worden, en we zullen allen naar het hemelse koninkrijk worden verheven wanneer de Heer komt. Sommige collega’s planten echter een zaadje van twijfel. Kunnen we echt wel naar het hemelse koninkrijk worden verheven, gezien het feit dat we nog altijd voortdurend liegen en zondigen? Bij Su Mingyue heerst diepe verwarring. Uiteindelijk vindt Su Mingyue, door discussies en communiceren met de predikers van De Kerk van Almachtige God, dan toch het enige pad dat toegang biedt tot het hemelse koninkrijk …

Een deel van het materiaal uit deze video is afkomstig van:

Sommige bijbelteksten zijn ontleend aan de Nieuwe Bijbelvertaling © 2004/2007 Nederlands Bijbelgenootschap. www.debijbel.nl

Meer bekijken

Rampen zoals oorlogen en pandemieën komen vaak voor over de hele wereld. Hoe kunnen we de terugkeer van de Heer verwelkomen en Gods bescherming krijgen tijdens rampen? Neem deel aan onze gebedsbijeenkomst om de weg te vinden.

Geef een reactie

Delen

Annuleren