Prekenreeks: Streven naar het ware geloof | Keert de Heer echt weer op een wolk?

11 april 2022

We zien de ene ramp na de andere. Gelovigen staren naar de lucht en wachten angstvallig op de terugkomst van de Heer op een wolk om hen op te nemen in de lucht en hen te redden uit de rampen, en het hemelse koninkrijk binnen te brengen. Maar de rampen zijn gekomen en ze hebben de Heer Jezus die komt op een wolk, nog steeds geen welkom geheten. Velen beginnen te twijfelen; ze vragen zich af of de Heer Jezus überhaupt wel komt en voelen zich ongemakkelijk. Terwijl ze naar boven staren en wachten tot de Heer op een wolk neerdaalt, legt Bliksem uit het Oosten de hele tijd al getuigenis af dat de Heer is teruggekeerd en dat Hij de geïncarneerde Almachtige God is. Veel mensen uit alle denominaties hebben na het lezen van de woorden van Almachtige God deze herkend als de waarheid en beseffen dat ze Gods stem horen. Ze zijn tot Almachtige God gekomen en verwelkomen de Heer. Er zijn zoveel mensen die toekijken en zich afvragen of de Heer werkelijk terugkeert op een wolk. Hoe komt de Heer nu precies: op een wolk of als de geïncarneerde Mensenzoon? Deze episode van ‘Streven naar het ware geloof’ geeft je het antwoord.

De Kerk van Almachtige God: https://nl.godfootsteps.org/

Evangelie van de komst van het Koninkrijk: https://nl.kingdomsalvation.org/

【Sommige bijbelteksten zijn ontleend aan de Nieuwe Bijbelvertaling © 2004/2007 Nederlands Bijbelgenootschap. www.debijbel.nl

Meer bekijken

Rampen zoals oorlogen en pandemieën komen vaak voor over de hele wereld. Hoe kunnen we de terugkeer van de Heer verwelkomen en Gods bescherming krijgen tijdens rampen? Neem deel aan onze gebedsbijeenkomst om de weg te vinden.

Geef een reactie

Delen

Annuleren