Kerkfilm | Zijn er geen woorden of is er geen werk van God buiten de Bijbel? (Uitgelicht fragment)

02 oktober 2020

Na tweeduizend jaar hopen en wachten, is de Heer eindelijk teruggekeerd! U bent van harte welkom om contact met ons op te nemen om meer te weten te komen over de verschijning en het werk van de Heer in de laatste dagen en om het feestmaal van het Lam bij te wonen. messenger: https://m.me/kingdomsalvationnl?ref=youtube--nwBYUjfxenw

Bekijk de hele film: Nederlandse gospel film ‘Wat een prachtige stem’ Hoe de wederkomst van de Heer Jezus te verwelkomen https://nl.godfootsteps.org/videos/what-a-beautiful-voice-movie.html

De meeste mensen in religieuze kringen geloven dat alle woorden van God in de Bijbel staan, en dat niets buiten de Bijbel Zijn werken of woorden kan bevatten. Maar strookt dit standpunt met de feiten? De Heer Jezus heeft eens geprofeteerd: “Ik heb jullie nog veel meer te zeggen, maar jullie kunnen het nog niet verdragen. De Geest van de waarheid zal jullie, wanneer hij komt, de weg wijzen naar de volle waarheid. Hij zal niet namens zichzelf spreken, maar hij zal zeggen wat hij hoort en jullie bekendmaken wat komen gaat” (Johannes 16:12-13). Hoe zou de profetie van de Heer Jezus in vervulling kunnen gaan als er geen woorden of werk van God buiten de Bijbel waren? Zijn er woorden en werk van God buiten de Bijbel? Deze video geeft je het antwoord.

Sommige bijbelteksten zijn ontleend aan de Nieuwe Bijbelvertaling © 2004/2007 Nederlands Bijbelgenootschap. www.debijbel.nl

Meer bekijken

Rampen zoals oorlogen en pandemieën komen vaak voor over de hele wereld. Hoe kunnen we de terugkeer van de Heer verwelkomen en Gods bescherming krijgen tijdens rampen? Neem deel aan onze gebedsbijeenkomst om de weg te vinden.

Delen

Annuleren