Christelijke film ‘Verlangen’ (Trailer)

02 oktober 2018

Tweeduizend jaar geleden beloofde de Heer Jezus Zijn volgelingen: “Ik ga heen om een plaats voor jullie te bereiden. Wanneer ik een plaats voor jullie gereedgemaakt heb, kom ik terug. Dan zal ik jullie met me meenemen, en dan zullen jullie zijn waar ik ben” (Johannes 14 : 2-3). Hierdoor hopen gelovigen al generaties lang obsessief op de vervulling van deze belofte van de Heer en bidden ze daar ook voor. Ze hopen en bidden dat ze worden opgenomen in de hemel en daar de Heer zullen ontmoeten en het koninkrijk der hemelen zullen binnengaan als de Heer terugkomt.

Dit is ook van toepassing op de hoofdrolspeler in deze film, Chen Xiangguang. Hij is enthousiast op zoek, verspreidt het evangelie en getuigt van de Heer om Zijn terugkomst mee te mogen maken. Hoewel hij zijn baan op een school verloor en zijn familie hem niet begrijpt, laat hij de hoop in zijn hart nooit varen. Op een dag wordt Chen Xiangguang tijdens een bijeenkomst gearresteerd en in de cel gegooid door de Chinese communistische overheid. Door Gods wonderlijke wegen komt hij daar Zhao Zhiming tegen, een christen van De Kerk van Almachtige God. Zhao Zhiming getuigt tegenover hem van Gods verschijning en werk in de laatste dagen en maakt daarmee een einde aan de opvattingen en de verbeelding die hij in de jaren had opgebouwd en waarin hij hoopte en bad om de terugkeer van de Heer. Na zijn vrijlating spoort Chen Xiangguang zijn broeders en zusters aan zich te verdiepen in het werk van Almachtige God in de laatste dagen. Uiteindelijk begrijpt iedereen wat het inhoudt om te worden opgenomen in het koninkrijk der hemelen, of het koninkrijk nu op aarde of in de hemel is, en hoe zouden mensen de terugkeer van de Heer moeten verwelkomen …

Een deel van het materiaal uit deze video is afkomstig van:

Sommige bijbelteksten zijn ontleend aan de Nieuwe Bijbelvertaling © 2004/2007 Nederlands Bijbelgenootschap. www.debijbel.nl

Meer bekijken

Rampen zoals oorlogen en pandemieën komen vaak voor over de hele wereld. Hoe kunnen we de terugkeer van de Heer verwelkomen en Gods bescherming krijgen tijdens rampen? Neem deel aan onze gebedsbijeenkomst om de weg te vinden.

Geef een reactie

Delen

Annuleren