Vraag 4: Onder de heerschappij van de CCP kunnen mensen gearresteerd, vervolgd en zelfs vermoord worden voor het aanvaarden van de ware weg! Ik begrijp niet waarom de CCP bang is van het werk van Almachtige God.

Antwoord: De CCP is door het hele land gegaan om De Kerk van Almachtige God op iedere mogelijke manier te onderdrukken. Ze maken jacht op Christus en arresteren alle mensen die door God uitverkoren zijn. Het is inderdaad erg gevaarlijk om in dit land in de ware God te geloven en je plicht te vervullen. Maar mensen in religie en die ongelovigen begrijpen het niet: Waarom geloven we nog steeds in Almachtige God terwijl de CCP-overheid ons zo vervolgt? Omdat we weten dat Almachtige God de ware God, de terugkeer van de Verlosser is. Alleen Almachtige God is in staat om ons van Satan te redden, ons van zonde te verlossen en ons een goede bestemming te schenken. En in het laatste tijdperk zal ons geloof in Almachtige God ons lot bepalen. De Bijbel zegt: “de hele wereld ligt in verdorvenheid.” Dit betekent dat Satan over de wereld regeert en de mensheid controleert. Iedereen leeft onder Satans regime. Iedereen is waarachtig verdorven, zonder menselijke gelijkenis. In de laatste dagen komt Almachtige God om de mensheid te redden van Satans invloed, zodat ze kunnen terugkeren tot Gods aanwezigheid, redding ontvangen, een echt leven uitleven en een goede bestemming krijgen. Dat is wat ons geloof in Almachtige God betekent. We moeten ook begrijpen waarom de CCP Almachtige God haat en waarom ze de kerk probeert te vervolgen. Wat is hun doel? Waarom doen ze dat? Veel mensen kunnen het duidelijk zien: De CCP doet alles om De Kerk van Almachtige God erin te luizen en te veroordelen. Veel van Gods uitverkorenen worden gearresteerd en God mag geen plaats hebben in China. Alleen maar om het kwade regime in stand te houden en Chinese mensen voor altijd te controleren, misbruik makend van de grote macht die zij over hen uitoefenen. Uiteindelijk zal dit tot onze dood leiden en ons naar de hellevuren sturen. De CCP is het meest God-hatende, waarheid-hatende regime dat ooit heeft bestaan. Dat komt omdat ze weten dat Almachtige God de Enige is die de waarheid kan uitdrukken en dat Hij momenteel Zijn werk van oordeel, zuivering en redding van de laatste dagen verricht. Het woord van Almachtige God staat al op internet, waar het door de hele mensheid gevonden en gelezen kan worden. De CCP wordt bang, omdat ze beseffen dat zodra het woord van Almachtige God onder mensen verspreid raakt, iedereen die oprecht van waarheid en gerechtigheid houdt zich tot Almachtige God zal wenden. Dan zal de demonische natuur die de waarheid haat en zich tegen God verzet eindelijk voor iedereen ontmaskerd worden. En de hele mensheid zal ze neerslaan, verwerpen, onder hun voeten vertrappelen en dan laten wegrotten. Ze zullen nooit meer een plaats in China hebben en ze zullen nooit meer proberen de mensen in deze wereld te verderven. Daarom haten ze de waarheid zo erg die uitgedrukt wordt door Almachtige God en De Kerk van Almachtige God. Ze doen alles om te voorkomen dat mensen Almachtige God zouden aanvaarden. Als we Satans manipulaties niet kunnen doorzien en als we onszelf laten bedriegen of nog erger laten controleren, zijn we veel te dwaas om gered te worden.

uit het filmscenario van ‘Overwinningslied’

Vorige: Vraag 2: Als Bliksem uit het oosten de ware weg is, wat is dan de basis van je belijdenis? Wij geloven in de Heer Jezus omdat Hij ons kan redden, maar hoe krijg je bevestigd dat Bliksem uit het oosten de ware weg is?

Volgende: Vraag 5: Ik dacht vroeger dat de laatste dagen van de CCP hadden geslagen en dat ze zouden verdwijnen. Dus dacht ik dat het beter zou zijn om tot dan te wachten om te gaan geloven. Maar nu zie ik in dat de CCP alleen maar wil dat we allemaal naar de hel gestuurd worden. Als we wachten totdat de CCP weg is voordat we Almachtige God gaan volgen, zullen we dan nog steeds Gods uiteindelijke redding ontvangen en Zijn koninkrijk binnengaan? Of lopen we onze kans op redding dan mis?

Rampen zoals oorlogen en pandemieën komen vaak voor over de hele wereld. Hoe kunnen we de terugkeer van de Heer verwelkomen en Gods bescherming krijgen tijdens rampen? Neem deel aan onze gebedsbijeenkomst om de weg te vinden.

Gerelateerde inhoud

Instellingen

  • Tekst
  • Thema's

Effen kleuren

Thema's

Lettertype

Lettergrootte

Regelruimte

Regelruimte

Paginabreedte

Inhoud

Zoeken

  • Zoeken in deze tekst
  • Zoeken in dit boek